![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 350 Pomógł: 31 Dołączył: 23.05.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Potrzebuje pomocy z integracją płatności, mam dwa pytania. Mamy do dyspozycji trzy linki, które musimy podać dla w/w strony;
a) płatność udała się ![]() c) raport 1) W którym linku miałbym zarządzać statusem zamówienia? Tak abym uaktualnił kolumnę np. "oplacony = 1 WHERE zamowienie = 512" Niby link A, ale co w przypadku gdy ktoś postanowi "ręcznie" wywołać taki link? Będę aktualizował mu status jak głupi a on nic nie będzie opłacał - jak zweryfikować wówczas czy płatność została dokonana? 2) Raport - co to właściwie jest? - mam takie urywkowe dane i po prostu mam informacje, że tam dostaje odpowiedź z serwisu płatności.pl i stanie płatności klienta. Czyli proces ten wygląda tak: KLIENT: I) Opłaca zamówienie II) Udało się, przekierowanie na poprawny URL III) Płatności.pl wykonuje request do mojego serwisu (na podstronę raportów) i na podstawie przesłanych tam informacji aktualizuje status zamówienia, tak? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 6 072 Pomógł: 861 Dołączył: 10.12.2003 Skąd: Dąbrowa Górnicza ![]() |
a i b to zwykłe strony, które tylko wyświetlają komunikat czy płatność się powiodła czy nie. Nie możesz na nich bazować aktualizując status zamówienia. Na nich wyświetlaj tylko i wyłącznie stosowny komunikat typu "Dzięki za wpłatę" oraz "Nie zapłaciłeś".
c to serce integracji z PayU. Na ten adres przesyłane są wszelkie informacje z ich systemu. To tutaj odbierasz dane, sprawdzasz jaki status ma dana płatność i odpowiednio reagujesz - albo oznaczasz zamówienie jako opłacone, albo je anulujesz, albo robisz cokolwiek. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 350 Pomógł: 31 Dołączył: 23.05.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jeszcze jedno pytanie - ten raport kiedy mam uruchamiać? raz na jakiś czas (cron) czy po udanej tranzakcji zrobić request do strony płatności i sprawdzić status?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 6 072 Pomógł: 861 Dołączył: 10.12.2003 Skąd: Dąbrowa Górnicza ![]() |
Skrypt raportu uruchomi się "automatycznie". Po prostu na ten adres PayU wysyła informacje POST, odbierasz je i obsługujesz.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 350 Pomógł: 31 Dołączył: 23.05.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A jak to jest z sigiem? - ponieważ gdy użytkownik wybiera jeszcze metode płatności (jak bank) to wyliczam sig na podstawie;
post_id + session_id + first_name + inne parametry z formularza jednak w report php widzę, że sig wyliczany jest na podstawie
czyli w ogóle większość parametrów w ogóle nie jest tutaj wliczana i przez co sig jest różny. ogólnie tą zmienną "$data" mam z modułu płatności, który znalazłem na githube. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 320 Pomógł: 36 Dołączył: 28.08.2006 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
sig to taki cyfrowy podpis wszystkich informacji które przesyłane są do systemu PayU.
Zajrzyj do dokumentacji technicznej PayU - do ściągnięcia od nich ze strony, tam jest to wszystko opisane. key to ciąg znaków, który powinieneś znać tylko Ty i system PayU. Znajdziesz go w "punkcie płatności", po zalogowaniu się do swojego panelu w PayU. Jest tam key (służący do podpisywania infromacji wysyłanych DO PayU) i key2 (służący do sprawdzenia podpisu otrzymanego OD PayU). |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 532 Pomógł: 24 Dołączył: 15.04.2011 Skąd: Kalisz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jako, że sam wdrażałem płatnosci.pl w sklepie internetowym, najważnieszą rzeczą jest po pierwsze: przeodnik. Pod tym likniej znajdziesz kilka linków z plikami do pobrania. Polecam pobrać, przeczytać, przemyśleć... jak nie zrozumiesz to jeszcze raz przeczytać
![]() http://www.payu.pl/pliki-do-pobrania/regul...e-dla-e-sklepow Szczególnie: 1. Dokumentacja techniczna systemu PayU (dawne Platnosci.pl) 2. Przewodnik wdrożenia usługi konto PayU |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 19.07.2025 - 21:07 |