Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> getElementById - problem, na localhoscie działa, na zew. serwerze nie
ostrylg
post 8.08.2011, 22:46:21
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 144
Pomógł: 18
Dołączył: 11.12.2005
Skąd: Gdańsk

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam,

mam taki kod

  1.  
  2. {if jakiś warunek}
  3. <script type="text/javascript">
  4.  
  5. parent.document.getElementById('lbClose').onclick();
  6.  
  7.  
  8. {/if}
  9.  


Generalnie chodzi o zamknięcie lyteboxa kiedy zostanie spełniony jakiś warunek. Na localhoscie śmiga aż miło (xampp) a na serwerze laohost.net nie chce działać. Od czego to może zależeć ?
Go to the top of the page
+Quote Post
#luq
post 9.08.2011, 08:32:03
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 589
Pomógł: 91
Dołączył: 22.05.2008
Skąd: Gliwice

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Nie jestem przekonany czy w ogóle wywołanie onclick() jest prawidłowe, ogólnie powinno robić się tak jak Tutaj (tam też jest przykład).

JS i serwer nie mają żadnego powiązania, najwidoczniej warunek w PHP nie działa smile.gif


--------------------
Moja gra - scraby.io
Go to the top of the page
+Quote Post
ostrylg
post 9.08.2011, 11:29:31
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 144
Pomógł: 18
Dołączył: 11.12.2005
Skąd: Gdańsk

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Hm, warunek jest spełniany na pewno, zresztą bez warunku też nie działa, nie mam pojęcia dlaczego na jednym serwerze nie działa a na drugim już tak. Spróbuję pokombinować z tym co dałeś, może się uda wink.gif

-- edit

no i działa, okazało się że podawałem złą ścieżkę do tego iframe'a, zamiast do serwera to do localhosta. Ale to pewnie wina późnej pory wink.gif Dzięki za pomoc !

Ten post edytował ostrylg 9.08.2011, 11:44:54
Go to the top of the page
+Quote Post
kamil4u
post 9.08.2011, 12:13:45
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2 350
Pomógł: 512
Dołączył: 4.01.2009
Skąd: Wrocław / Świdnica

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat
Nie jestem przekonany czy w ogóle wywołanie onclick() jest prawidłowe, ogólnie powinno robić się tak jak Tutaj (tam też jest przykład).

Samo wywłanie: element.onclick(); jest jak najbardziej prawidłowe. Ten kod co podałeś służy do tego, aby stworzyć fikcyjne zdarzenie(a raczej samą akcję) na raz - z dokładnymi parametrami tego zdarzenia. Co prawda z tego co pamietam tylko 1 z tego korzystałem i to dla zabawy, więc mogłem coś nieznacznie przekręcić.

Ten post edytował kamil4u 9.08.2011, 14:48:12


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
#luq
post 9.08.2011, 15:32:53
Post #5





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 589
Pomógł: 91
Dołączył: 22.05.2008
Skąd: Gliwice

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Ja w sumie też pewnien tego co napisałem nie jestem, nigdy w czystym JSie nie wywoływałem jakiegoś zdarzenia, a w jQ robi się to tak:

[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1. elem.trrigerHandler('click');
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext


w Mootoolsie, tak:

[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1. elem.fireEvent('click');
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext


więc stąd moje wątpliwości wink.gif

Ten post edytował #luq 9.08.2011, 15:33:20


--------------------
Moja gra - scraby.io
Go to the top of the page
+Quote Post
kamil4u
post 9.08.2011, 15:57:59
Post #6





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2 350
Pomógł: 512
Dołączył: 4.01.2009
Skąd: Wrocław / Świdnica

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Poczytałem i już wiem smile.gif - w czystym JS, w zależności jak dodajesz zdarzenie( Twój kod był dobry):
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1. <span onclick="alert('test1');" id='test1'>klik 1</span> -- <span onclick="document.getElementById('test1').onclick();">symulacja 1</span>
  2.  
  3. <br><br>
  4.  
  5. <span id='test2'>klik 2</span> -- <span onclick="document.getElementById('test2').onclick();">symulacja2</span>
  6. <script>
  7. document.getElementById('test2').onclick = function(){ alert('test2'); }
  8. </script>
  9.  
  10. <br><br>
  11.  
  12. <span id='test3'>klik 3</span> -- <span onclick="test3();">symulacja 3</span>
  13. <script>
  14. function test3(){
  15. var evt = document.createEvent("MouseEvents");
  16. evt.initMouseEvent("click", true, true, window,
  17. 0, 0, 0, 0, 0, false, false, false, false, 0, null);
  18. document.getElementById('test3').dispatchEvent(evt);
  19.  
  20. // dla IE tylko: fireevent
  21. }
  22.  
  23. document.getElementById('test3').addEventListener('click',function(){ alert('test3'); }, false );
  24. </script>
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext


Ten post edytował kamil4u 9.08.2011, 16:01:24
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 19.07.2025 - 18:42