Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> Czy da się rozwijać na własną rękę
athabus
post 25.04.2018, 13:02:39
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 898
Pomógł: 48
Dołączył: 2.11.2005
Skąd: Poznań

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cześć,
jak każdy czterdziestolatek (no dobra jeszcze kilka lat mi brakuje) przechodzę mały rachunek sumienia. Żeby nakreślić jestem programistycznym samoukiem, którego do rozwoju z jednej strony skłoniło odwieczne zainteresowanie "komputerami" a z drugiej życie.
W swoim życiu rozwinąłem pewien sklep internetowy od zera do powiedzmy średniej wielkości firmy. Od początku z powodu braków funduszy zajmowałem się tam kwestiami informatycznymi. Najpierw napisałem sklep (to w czasach, gdy jeszcze królował OS Commerce, który daleko był od naszych potrzeb.). Sklep odniósł sukces i przez wiele lat obsługiwał całkiem sporą jak na polski ecommerce sprzedaż.
Potem doszły kolejne projekty takie jak system do zarządzania wewnętrznego wszystkim od magazynu po wysyłkę (czyli wszelkie oparacje magazynowe, integracja z firmami kurierskimi, obsługa skanerów do kompletacji zamówień, integracja z zewnętrznymi sklepami etc).
Potem było wdrożenie nowej plaformy sklepowej na Prestashop z bardzo mocną przeróbka i z funkcjami, których na rynku nie ma.
Napisałem kilka systemów wspierających działalność backendu od rzeczy prostych (np. planowanie tras kurierów na mapach google) po bardziej złożone typu system do zarządzania sklepem przez API, łączącym system magazynowy ze sklepem, automatycznie uruchamiającym promocje/wycofującym je, dodającym funkcje seo do sklepu. Był też generator opisów, dość rozbudowany system do obsługi mailingu itp. Od jakiegoś czasu tez wdrażam różne rozwiązania na Prestashop dla innych. Głównie pracuję w oparciu o Symfony z którą jestem od wersji 1.0