Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> wordpress - nadpisanie logowania
nospor
post 14.12.2015, 13:30:50
Post #1





Grupa: Moderatorzy
Postów: 36 440
Pomógł: 6290
Dołączył: 27.12.2004




Hejka, sprawa wygląda następująco:
Mamy starą stronę, gdzie hasła były hashowane przy pomocy czystego md5. Teraz powstała nowa stronka na wordpress i chcemy przenieść użytkowników do tabel wordpresowych. No i pojawia się problem bo wordpress ma inne hashowanie haseł.
Patrzyłem na te hashe z md5 i cześć idzie 'odkodować' a cześci niestety nie. Pozostaje więc podczas przenosiń do tabeli wordpressowej dodać tam kolumne ze starym hasłem w md5 a podczas logowania sprawdzać też to pole i hashować po staremu a nie po wordpresowemu. Nie chcemy jednak nadpisywać kodu wordpress, bo podczas kolejnej aktualizacji będzie zapewne problem. Z racji, ze na wordpress nie znam się totalnie, mam pytanko czy idzie to jakos zrobić w miare bezbólowo? Jakiś plugin na logowanie? Robił ktoś coś podobnego?

A może w ogóle polecacie jakieś inne rozwiązanie niż to co tu podałem?

ps: oczywiście siedze teraz w google i szukam czegoś o pluginach w wordpress ale jakby ktoś coś wspomniał tutaj to byłoby znacznie szybciej smile.gif


--------------------

"Myśl, myśl, myśl..." - Kubuś Puchatek || "Manual, manual, manual..." - Kubuś Programista
"Szukaj, szukaj, szukaj..." - Kubuś Odkrywca || "Debuguj, debuguj, debuguj..." - Kubuś Developer

Go to the top of the page
+Quote Post
KsaR
post 14.12.2015, 13:33:09
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 520
Pomógł: 102
Dołączył: 15.07.2014
Skąd: NULL

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Ja bym zrobił masowy restart haseł z wysyłką na maila, wraz z informacją o tym że było wymagane. tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
redeemer
post 14.12.2015, 13:40:28
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 915
Pomógł: 210
Dołączył: 8.09.2009
Skąd: Tomaszów Lubelski/Wrocław

Ostrzeżenie: (0%)
-----