Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> commentbox - ocena paczki, co poprawić, laravelowa paczka
starf
post 6.04.2017, 09:14:39
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 7
Pomógł: 0
Dołączył: 5.04.2017

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Hej,

Ogólnie od jakiegoś czasu pracuję jako programista, ale jako że nie mam nikogo kto by mi zrobił jakikolwiek codereview albo pomógł powiedział co poprawić to stwierdziłem że zapytam tutaj smile.gif
Jak każdy szanujący się programista staram się rozwijać samodzielnie itp. Postanowiłem napisać własną paczkę do Laravela, i bardzo bym prosił nie tyle o ocene bo mam świadomość tego że nie koniecznie pięknie jest napisane, samemu mi się nie podoba to raczej wiadomości co mógłbym zmienić poprawić no i oczywiście jak.

Podsyłam link

https://github.com/19lyczkul91/CommentBox

ponadto zależy mi też żeby ktoś mi doradził (tutorial lub po prostu napisał) jak pisać testy jednostkowe. Pod jak nie mam na myśli coś w stylu "O Panie tu musisz wywołać tą metodę i zawsze ma Ci zwracać to i to" tylko raczej coś w stylu
tu powinieneś napisać testy, tu nie.
Konkretne moje pytanie czy to metod store/update itp powinno się robić testy ? I jeśli tak to jak zrobić np do metody store test żeby nie utworzyło nowego elementu ? nie wiem co jeszcze jak wymyślę to dodam.
Go to the top of the page
+Quote Post
nospor
post 6.04.2017, 09:44:08
Post #2





Grupa: Moderatorzy
Postów: 36 429
Pomógł: 6289
Dołączył: 27.12.2004




Bbyloby naprawde milo, jakbys jeszcze napisal co ta paczka robi smile.gif

W kontrolerze stworzyles metode renderError(), ktora raz uzywasz a raz nie. Widac, ze stworzyles ja w polowie kodu a potem zapomniales uzyc wszedzie wink.gif

Generalnie nie lubie, lapac wyjatkow jak ty to robisz i za kazdym razem zwracac to samo. Zbedna duplikacja kodu.
W laravel na pewno jest jakis ExceptionHandler, w ktorym to jedbym mozesz to wszystko obsluzyc. Wowczas kody jak ten:

  1. try {