Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> Quiz w Oracle
romek510
post 7.11.2013, 19:39:37
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 18
Pomógł: 0
Dołączył: 21.12.2009

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam,
Jestem początkującą osoba jeśli chodzi o Oracla. Dziś na zajęciach wykładowca zadał mi do zrobienia dowolny quiz który będzie działał po stronie bazy, a wyświetlał wyniki np na stronie www. Problem w tym ze nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Gdybym miał generować wszystko na stronie www, myślę ze nie było by problemu. Ale na zrobienie tego po stronie bazy nie mam w ogóle pomysłu. Może znajdzie się ktoś kto powie od czego zacząć i jak sie za to zabrać. Nie proszę o zrobienie za mnie tego quizu, tylko nakierowanie mnie jak bym mógł zrobić.
Go to the top of the page
+Quote Post
mar1aczi
post 8.11.2013, 08:50:31
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 731
Pomógł: 141
Dołączył: 9.05.2011
Skąd: śląskie

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Domniemam, że ma to być quiz w rozumieniu SJP. W bazie przechowujesz zatem pytania, kategorie pytań, możesz i użytkowników zarejestrowanych, wyniki tych zarejestrowanych i niezarejestrowanych. Od strony administracyjnej przydała by się możliwość dodawania pytań. Co więcej, pytania mogą być różnego typu itp. itd.

Ten post edytował mar1aczi 8.11.2013, 08:50:57


--------------------
Szanuj innych czas! Kliknij , gdy pomocną wskazówkę otrzymasz.
Go to the top of the page
+Quote Post
romek510
post 8.11.2013, 19:23:39
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 18
Pomógł: 0
Dołączył: 21.12.2009

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Ok, to wszystko rozumie. Ale moje pytanie dotyczyło bardziej tego w jaki sposob wylosowac pytanie z bazy danych, a następnie sprawdzić czy wybrano dobra odpowiedź. Wykładowca powiedział ze ma to odbywac sie po stronie bazy danych i tu pojawia sie problem.
Go to the top of the page
+Quote Post
mar1aczi
post 8.11.2013, 21:12:14
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 731
Pomógł: 141