Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

40 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Wybór Frameworka.
Lk_hc
post 27.06.2008, 11:48:43
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 36
Pomógł: 1
Dołączył: 12.06.2006

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam, jestem początkującym, raczej mało znającym inżynierie oprogramowania, koderem. Ostatnimi czasy zagłębiam się w temat Frameworków. Chciałbym abyście poradzili mi jakiego Frameworka wybrać do nauki i wydajnego tworzenia aplikacji z naciskiem na naukę. Chciałbym środowiska które nie robi wszystkiego za mnie, daje dużo wolnej ręki a jednocześnie jest przejrzyste. Zależałoby mi na tym aby było do niego dostępnych trochę polskich tutoriali (niekoniecznie polska dokumentacja ale byłoby super).

Przyglądałem się już ZF ( heavymind ) oraz phiendowi i artom na jego temat na php.pl, wydaje mi się że oba w pewnym stopniu mi nie pasują, cakePhp wydaje się mało rozbudowany. Co możecie poradzić?
Powód edycji: [Spawnm]: przenoszę do działu 'Frameworki' oraz przypinam.
Go to the top of the page
+Quote Post
mike
post 27.06.2008, 11:49:58
Post #2





Grupa: Przyjaciele php.pl
Postów: 7 494
Pomógł: 302
Dołączył: 31.03.2004

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Ja radzę przejrzeć forum bo takich wątków było już wiele.
I nie ma sensu specjalnie dla Ciebie wałkować tego samego setny raz.
Go to the top of the page
+Quote Post
Lk_hc
post 27.06.2008, 11:59:35
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 36
Pomógł: 1
Dołączył: 12.06.2006

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Przeglądnąłem trochę i widzę że większość wątków to problemy związane z konkretnymi platformami. Poza tym na takim forum jak to, temat taki jak mój powinien być podwieszony jeśli był i był pomocny.
Go to the top of the page
+Quote Post
kwiateusz
post 27.06.2008, 12:05:12
Post #4


Admin Techniczny


Grupa: Administratorzy
Postów: 2 071
Pomógł: 93
Dołączył: 5.07.2005
Skąd: Olsztyn