Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Studia podyplomowe/szkolenia, Czy warto?
tomazzi
post 23.10.2012, 11:22:09
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 60
Pomógł: 0
Dołączył: 14.09.2012

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Rozważam podjęcie studiów podyplomowych z zakresy programowania aplikacji internetowych, ewentualnie jakieś szkolenia np: http://www.alx.pl/tech/php/. Moim celem jest nauka PHP + frameworki. Aktualnie posiadam podstawy PHP i OOP. Jestem na trzecim roku informatyki, za rok mam zamiar przenieść się na studia zaoczne i zacząć szukać pracy. Czy w moim przyadku studia podyplomowe bądź szkolenia mają sens czy lepiej wyposażyć się w książki i uczyć się samemu?
Go to the top of the page
+Quote Post
erix
post 23.10.2012, 12:37:43
Post #2





Grupa: Moderatorzy
Postów: 15 467
Pomógł: 1451
Dołączył: 25.04.2005
Skąd: Szczebrzeszyn/Rzeszów




Cytat
Jestem na trzecim roku informatyki, za rok mam zamiar przenieść się na studia zaoczne i zacząć szukać pracy.

Moim zdaniem, trochę za późno.

Cytat
Czy w moim przyadku studia podyplomowe bądź szkolenia mają sens czy lepiej wyposażyć się w książki i uczyć się samemu?

Za papierek Ci nikt nie zapłaci, za konkretne umiejętności - już tak.

Cytat
podyplomowe bądź szkolenia mają sens czy lepiej wyposażyć się w książki i uczyć się samemu?

Szkolenia mogą być dość drogie (często >4000 netto). Z programowaniem, to tak, jak z boksem - pokażą Ci, jak pięść ustawić, ale jak komuś przyładować, to już nie.

PS. Przenoszę, z książkami to ma niewiele wspólnego IMO.


--------------------

ZCE :: Pisząc PW załączaj LINK DO TEMATU i TYLKO w sprawach moderacji :: jakiś błąd - a TREŚĆ BŁĘDU? :: nie ponaglaj z odpowiedzią via PW!
Go to the top of the page
+Quote Post
tomazzi
post 23.10.2012, 16:31:32
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 60
Pomógł: 0
Dołączył: 14.09.2012

Ostrzeżenie: (0%)
-----