![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 74 Pomógł: 0 Dołączył: 14.04.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
mam problem z transferem domeny. mam konto w pewnej firmie: przykladowyhosting.pl Mam tam subdomenę: subdomena.przykladowyhosting.pl oraz domenę pl nazwisko.pl Napisałem do firmy świadczącej usługę hostingową o kod authinfo, odpisali że trzeba się zgłosić do rejestratora. Ok. Napisałem i dostałem informację że muszę napisać z maila opartego o domenę przykladowyhosting.pl. Spytałem czy mogę wysłać z maila opartego o domenę którego sprawa dotyczy to otrzymałem informację że powinno być tak jak w pierwszym mailu określili(mail oparty o domenę przykladowyhosting.pl). No to wysłałem z adresy który utworzyłem: nazwa@subdomena.przykładowyhosting.pl. Odpowiedź - to nie jest autoryzowany adres email. Wg mnie jest, zresztą już nie wiem z jakiego maila mam pisać, a żadnego maila nie chcą przyjąć. Miał ktoś podobną sytuację? To celowe działania rejestratora czy po prostu ze złego adresu wysyłam te maila(no ale z jakiego wysłać ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Nieautoryzowani Postów: 45 Pomógł: 16 Dołączył: 28.02.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dla której domeny chcesz kod authinfo? Bo chyba nie dla przykladowyhosting.pl. Jeżeli chodzi o domenę nazwisko.pl, to wyślij maila z admin@nazwisko.pl i tyle.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 74 Pomógł: 0 Dołączył: 14.04.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Chce uzyskać kod authinfo dla domeny pl czyli nazwisko.pl. przykładowyhosting.pl to adres hostingu z którego korzystam. No i wysłałemz maila domenowego, a wcześniej pytałem czy mogę wysłać z maila właśnie który dotyczy domeny, to dostałem odpowiedź że tylko z autoryzowanego maila opartego o domenę przykladowyhosting.pl Napisałem do firmy hostingowej z pytaniem jaki jest to autoryzowany mail, to mi odpisali jeszcze lepiej: proszę napisać z maila z którego zamawiałem usługę - a ja cały czas się kontaktuję z rejestratorem z tego maila. Więc tak to wygląda jakby rejestrator utrudniał sprawę, tylko nie wiem czemu. Dodam jeszcze że nie mam maila admin@nazwisko.pl(ale utworzyć mogę) lecz imie@nazwisko.pl i z tego wysyłałem. Zobaczymy co odpiszą
![]() Niestety sprawa wygląda tak że firma hostingowa podała swój mail i teraz nie mam dostępu do kodu authinfo. Zmiana danych też nie wchodzi w rachubę ze względu na to że nie mam CSA Abonenta. Może ktoś podpowiedzieć do kogo się udać w takiej sprawie? Domena jest oczywiście na mnie. Ten post edytował adgad 12.01.2013, 19:06:52 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 15 Pomógł: 0 Dołączył: 3.08.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
kod authinfo pewnie chodzi o maila którego używałeś przy rejestracji domeny, ja tak miałem.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 74 Pomógł: 0 Dołączył: 14.04.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No właśnie o to chodzi że kontaktowałem się z rejestratorem z maila podawanego podczas rejestracji, ale rejestrator twierdzi że to nie jest ten mail. Ponawiam zatem pytanie: do kogo się udać? Do NASK? Chyba ktoś ich nadzoruje w razie jakichś nieprawidłowości(a rejestrator ma informacje na stronie o certyfikacie naska).
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 19.07.2025 - 20:47 |