[GRA]camorra, zawieszony projekt gry |
[GRA]camorra, zawieszony projekt gry |
5.04.2008, 14:52:15
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 187 Pomógł: 6 Dołączył: 31.08.2005 Skąd: Bielsko-Biała Ostrzeżenie: (0%) |
Witam pod ocenę daję grę napisaną w nowym elemencie HTML[js] -> canvas. Gra jest niekompletna, właściwie zrobiłem tylko sam system poruszania i kolizji z elementami mapy, zliczanie punktów ruchu i prostą walkę z raportowaniem w konsoli. Potwory są losowane z bazy danych na podstawie pola w którym gracz się znajduje. Generowanie mapy też jest oparte na bazie danych co okazało się gwoździem do trumny ze względu na wydajność tej techniki
http://slammer.yum.pl/gra LOGIN: slammer HASŁO: kupa Poruszanie na klawiaturze numerycznej Jeśli komuś będzie się chciało niech chociaż powierzchownie spojrzy na skrypty: http://slammer.yum.pl/gra/js/input.js - obsługa klawiatury http://slammer.yum.pl/gra/js/konsola.js - konsola (zaczerpnięte i przerobione z http://developer.mozilla.org/samples/rayca.../RayCaster.html ) http://slammer.yum.pl/gra/js/caster.js - przesunięcia na mapie http://slammer.yum.pl/gra/js/level.js - rysowanie mapy... wystarczy spojrzec na ilość pętli i warunków http://slammer.yum.pl/gra/js/player.js - tutaj przechowuję parametry gry (punkty, doswiadczenie itd), tutaj też uruchamiam interwał, który przynajmniej w jakimś stopniu ma udawać, że jest wątkiem http://slammer.yum.pl/gra/js/ajax.js - no i ajax. Jak wam się podoba grafika? Postać jest pobierana z zewnętrznego źródła więc może się okazać, że będzie trzeba kilka razy kliknąć w mapę, aż obrazek się zbuforuje ot taki mankamencik, którego nie udało mi się rozwikłać. P.S. Projekt zawiesiłem, gdyż pisząc tę grę i czytająć wiele na ten temat wpadłem na kilka znacznie lepszych rozwiazań od tutaj zastosowanych i mam zamiar zacząć wszystko od początku. Javascript nie jest językiem stworzonym do rozwiązywania takich problemów jak gra mmorpg, ale mam nadzieję, że tym razem uda mi się spłodzić coś znacznie wydajniejszego. Ten post edytował slammer 5.04.2008, 15:08:38 |
|
|
5.04.2008, 16:49:01
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 291 Pomógł: 156 Dołączył: 23.09.2007 Skąd: ITALY-MILAN Ostrzeżenie: (10%) |
Strona z tego ci widze nieskonczona troche wolna ale podziwiam cie bo malo osob pisze gry i sam bym nie wiedzial jak napisac
P.S a w czym teraz piszesz flash/ajax? -------------------- Zainteresowania: XML | PHP | MY(SQL)| C# for .NET | PYTHON
http://code.google.com/p/form-builider/ Moj blog |
|
|
5.04.2008, 19:11:46
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 187 Pomógł: 6 Dołączył: 31.08.2005 Skąd: Bielsko-Biała Ostrzeżenie: (0%) |
Ćwiczyłem pisanie gier w JAVIE ME czy C++, ale nadal marzę o napisaniu gry mmo w Javascript/AJAX. Narazie jestem na etapie projektowania więc środowiska jeszcze nie wybrałem, cały czas myślę o aplecie w JAVIE + MySQL.
|
|
|
5.04.2008, 22:28:00
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 291 Pomógł: 156 Dołączył: 23.09.2007 Skąd: ITALY-MILAN Ostrzeżenie: (10%) |
To cie podziwiam
-------------------- Zainteresowania: XML | PHP | MY(SQL)| C# for .NET | PYTHON
http://code.google.com/p/form-builider/ Moj blog |
|
|
5.04.2008, 23:07:12
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 296 Pomógł: 32 Dołączył: 3.01.2005 Ostrzeżenie: (0%) |
Jak dla mnie to tu nic konkretnego nie chodzi... aczkolwiek życzę powodzenia w tworzeniu.
-------------------- |
|
|
9.04.2008, 16:33:04
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 654 Pomógł: 17 Dołączył: 19.03.2006 Skąd: z kosmosu ;) Ostrzeżenie: (0%) |
Ja też zamierzam napisać grę internetową ale w PHP + OOP & MySQL & XML & JavaScript & Ajax. Narazie grafik wykonuje jeszcze swoją robotę..
Myślę że spróbuję napisać "mapę" w javascript i będzie dało się chodzić po mapie jak u ciebię @edit Mam laptop - bez klawiatury numeratycznej, jak wyobrażasz sobię żebym w to grał?! Dziękuję, Babcia@Stefa Ten post edytował Babcia@Stefa 9.04.2008, 16:36:04 -------------------- Środowisko testowe (desktop) - Gedit, lighttpd, sftp, rsync, xfce4-terminal, chromium, firefox4 | System: Gentoo ~x86
O'Neill - serwer WWW @ lighttpd, links, nano, rsyncd, sftpd | System: Debian |
|
|
9.04.2008, 19:52:34
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 869 Pomógł: 53 Dołączył: 20.10.2003 Skąd: Przeworsk Ostrzeżenie: (0%) |
Cytat LOGIN: slammer HASŁO: kupa Nie wyobrażam sobie abym zalogował się na takie konto testowe. Design jak na grę jest kiepski. - 2/10 Cytat <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-2" /> Radzę stosować kodowanie UTF-8. Za slogan 0/10, bo zachęcasz użytkownika do czegoś złego, a to nie jest tylko świat wirtualny, bo przecież ktoś przegląda stronę na prawdę. Pozdrawiam! -------------------- |
|
|
9.04.2008, 23:20:13
Post
#8
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 187 Pomógł: 6 Dołączył: 31.08.2005 Skąd: Bielsko-Biała Ostrzeżenie: (0%) |
Ja też zamierzam napisać grę internetową ale w PHP + OOP & MySQL & XML & JavaScript Ajax. Narazie grafik wykonuje jeszcze swoją robotę.. Myślę że spróbuję napisać mapę w javascript i będzie dało się chodzić po mapie jak u ciebię Powodzenia Ja teraz troszke ochłonąłem i przed rozpoczęciem kodzenia mam zamiar wszystko bardzo dobrze zaprojektować.Mam laptop - bez klawiatury numeratycznej, jak wyobrażasz sobię żebym w to grał?! Na operze też nie da się grać bo tam każdy klawisz ma swój skrót i z tego co pamiętam na numerycznych jakoś śmiesznie powiększało stronke Ja też mam laptopa, ale posiadam przycisk Num Lk który włącza klawiaturę numeryczną. Właściwie słuszna uwaga, uwzględnie w moim nowym projekcie wprowadzając alternatywne sterowanie.Radzę stosować kodowanie UTF-8. Odkąd odkryłem w moim edytorze opcje UTF-8 (2 tygodnie temu) stosuję tylko to kodowanie.Nie wyobrażam sobie abym zalogował się na takie konto testowe. Nie rozumie co takiego bulwersuje Cię w danych do logowania? Czy słowo kupa wzburza Cię do tego stopnia, że nie jesteś w stanie wystukać go z klawiatury? Za slogan 0/10, bo zachęcasz użytkownika do czegoś złego, a to nie jest tylko świat wirtualny, bo przecież ktoś przegląda stronę na prawdę. Co do sloganu pewnie masz rację, ale docelowo strona miała byc kierowana do graczy pełnoletnich. Btw. świat gier w dzisiejszych czasach to właśnie świat wirtualnej przemocy.Grafika oczywiście do niczego:D
Ten post edytował slammer 9.04.2008, 23:28:36 |
|
|
9.04.2008, 23:29:54
Post
#9
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 869 Pomógł: 53 Dołączył: 20.10.2003 Skąd: Przeworsk Ostrzeżenie: (0%) |
Cytat Nie rozumie co takiego bulwersuje Cię w danych do logowania? Czy słowo "kupa" wzburza Cię do tego stopnia, że nie jesteś w stanie wystukać go z klawiatury? Moim zdaniem, jeżeli dajemy swoje dzieło nad którym wypociliśmy się kilkanaście/set godzin do oceny publicznej to wręcz wymagane jest kulturalne zachowanie i stosowanie właściwych słów, a dla tego ponieważ przez to budujemy swoje imię i ocenę w oczach innych. Prezes dużej firmy informatycznej (z czegoś trzeba żyć) moim zdaniem nie zatrudni osoby, która stosuje takie słowa w programowaniu. Po prostu nie będzie ryzykował. Cytat Co do sloganu pewnie masz rację, ale docelowo strona miała byc kierowana do graczy pełnoletnich. Btw. świat gier w dzisiejszych czasach to właśnie świat wirtualnej przemocy. Z tymi sloganami trzeba teraz bardzo uważać. Komputer jest coraz to bardziej popularny. Gdy sponsoruje się te poznawanie nowych ludzi, czaty, rozmowy głosowe i wideo to użytkownicy internetu spędzają nad nim coraz to więcej czasu, a więc i niektórym może się czasem (może nie do końca) pomieszać życie wirtualne z tym rzeczywistym gdzie czujemy zapach itp. -------------------- |
|
|
10.04.2008, 11:18:23
Post
#10
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 187 Pomógł: 6 Dołączył: 31.08.2005 Skąd: Bielsko-Biała Ostrzeżenie: (0%) |
Cytat(Kildyt) Moim zdaniem, jeżeli dajemy swoje dzieło nad którym wypociliśmy się kilkanaście/set godzin do oceny publicznej to wręcz wymagane jest kulturalne zachowanie i stosowanie właściwych słów, a dla tego ponieważ przez to budujemy swoje imię i ocenę w oczach innych. Prezes dużej firmy informatycznej (z czegoś trzeba żyć) moim zdaniem nie zatrudni osoby, która stosuje takie słowa w programowaniu. Po prostu nie będzie ryzykował. Tutaj się z Tobą zgodzę co do publicznej oceny. Oczywiste jest, że niedałbym czegoś takiego do portfolio albo przy rozmowie kwalifikacyjnej. P.S. Sam pracuję w pewnej firmie, gdzie niejednokrotnie przyłapałem wyżej postawionych informatyków na stosowanie niedwuznacznych nazw zmiennych Cytat(Kildyt) Z tymi sloganami trzeba teraz bardzo uważać. Komputer jest coraz to bardziej popularny. Gdy sponsoruje się te poznawanie nowych ludzi, czaty, rozmowy głosowe i wideo to użytkownicy internetu spędzają nad nim coraz to więcej czasu, a więc i niektórym może się czasem (może nie do końca) pomieszać życie wirtualne z tym rzeczywistym gdzie czujemy zapach itp. Myślę, że troszke za dalego siegasz. Oczywiście po ludziach można się spodziewać niesamowitych rzeczy, ale takie przypadki to są jednostki wśród milionów. Zobacz na grę http://www.thecrims.com/ myślę , ze jest 'x' razy brutalniejsza niż mój slogan i nie słyszałem jeszcze, żeby jakiś internauta popełnił zbrodnie z jej powodu. Nie tak dawno była afera jak dziecko rzuciło w matke krzesłem bo przerwała mu grę w Tibie. Widzisz gra nie posiada żadnych brutalnych scen czy sloganów, a jednak dzieciak rzuca krzesłem w matke. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 25.04.2024 - 02:36 |