![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 144 Pomógł: 1 Dołączył: 22.11.2007 Skąd: lbn Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
Na js nie znam się zbytnio.. więc pytam. Czy jak dodam na stronę zegarek w js to on będzie pokazywał czas zgodnie z czasem serwera czy pobiera go z kompa na którym wczytana jest strona?? Zależy mi na zegarku który by pokazywał czas serwera. Jednocześnie proszę o linki do gotowych skryptów. (prosty 24/h zegar najlepiej bez użycia formularza do wyświetlania) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 113 Pomógł: 11 Dołączył: 20.10.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
JS wykonywane jest po stronie przeglądarki więc będzie to czas z komputera na którym jest wyświetlana strona no chyba że przy ładowaniu strony pobierzesz czas z serwera i przekażesz go do JS jako czas początkowy np. za pomocą PHP.
A co do skryptów zegarka w JS to spytaj google, jest tego bardzo dużo. -------------------- "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to właśnie robi."
Albert Einstein |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 144 Pomógł: 1 Dołączył: 22.11.2007 Skąd: lbn Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No własnie pytam i gotowców jest mase ae nie znalazłem jak do tąd żadnego który by pobierał czas z serwera i na tej podstawie liczył i wyświetlał dalej.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 308 Pomógł: 13 Dołączył: 31.10.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Pobierz np. requestem z php czas serwera, a później zwiększaj go co sekundę za pomocą js.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 144 Pomógł: 1 Dołączył: 22.11.2007 Skąd: lbn Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Znalazłem Już gotowca na forum i ładnie działa.
Kod <?php date_default_timezone_set('Europe/Warsaw'); function militime(){ $time = explode(' ',microtime(),2); return floor(($time[1]+$time[0])*1000); };?> <HTML> <HEAD> <script type="text/javascript"> var $timerID = null , $dif = (new Date(<?php echo militime();?>)).getTime() - (new Date()).getTime(); function wyswietlCzas() { var $data = new Date((new Date()).getTime() + $dif), $godziny = $data.getHours(), $minuty = $data.getMinutes(), $sekundy = $data.getSeconds(), $czas = ['<b>', $godziny, ':', ($minuty<10)?'0'.concat($minuty):$minuty, ':', ($sekundy<10)?'0'.concat($sekundy):$sekundy, '</b>'].join(''); document.getElementById("zegarLayer").innerHTML = $czas; $timerID = setTimeout(wyswietlCzas,1000); } window.onload=wyswietlCzas; </script> </HEAD> <BODY> <DIV ID="zegarLayer" STYLE="visibility:visible;color:red;position:absolute;top:20;left: 20;"> </DIV> </BODY> </HTML><?php exit;?> Problem ze chce go wstawić do gry na silniku vallheru.. no i tu wielki problem bo nie mogę wstawić kodu js w ten sposób <script>kod skryptu</script> w sekcji head pliku który jest ładowany jako główny index bo wywala fatal error całej gry.. (nie mam pojęcia czemu) js można tam wstawić jedynie tak: Kod <script type="text/javascript" src="zegar.js"></script> W pliku testowym na razie na kompie próbowałem tak: Kod <?php date_default_timezone_set('Europe/Warsaw'); function militime(){ $time = explode(' ',microtime(),2); return floor(($time[1]+$time[0])*1000); };?><HTML> <HEAD> <script type="text/javascript" src="zegar.js"></script> </HEAD> <BODY> <DIV ID="zegarLayer" STYLE="visibility:visible;color:red;position:absolute;top:20;left: 20;"> </DIV> </BODY> </HTML><?php exit;?> ale zegara brak.. Znalazłem inny skrypt.. trochę pokminiłem i działa wiec dzięki można zamknąć Ten post edytował tofik1778983 8.12.2010, 13:33:08 -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 27.04.2025 - 06:12 |